طراحی و سفارش اپلیکیشن اندروید و IOS | طراحی پورتال و وب سایت لاراول، NodeJs، VueJs، Python

اسکریپت ترید یا تریدر رمز ارزها یا ارزهای دیجیتال (P2P)

اسکریپت ترید یا تریدر رمز ارزها یا ارزهای دیجیتال (P2P) فول نود

دسته: اسکریپت های وب سایت و اپلیکیشن اندروید و ای اواس منتشر شده در 15 خرداد 1400
نوشته شده توسط مدیر وب بازدید: 6007

طراحی وب سایت در اصفهان

اسکریپت صرافی ارز دیجیتال

طراحی سایت رمز ارز

طراحی اپلیکیشن اندروید در اصفهان

اسکریپت ترید یا تریدر رمز ارزها یا ارزهای دیجیتال (P2P) شرکت ستایش


ترید رمزارزها از مباحث مورد علاقه بسیاری از سرمایه‌گذاران است. اگر بتوانید زمان بازار را به درستی تنظیم کنید‌، ‌می‌تواند بازدهی بسیار بیشتری از سرمایه‌گذاری‌‌های سنتی برای شما ارائه دهد. معامله‌گران رمزارزها اغلب یکی از دو هدف جمع‌آوری بیت کوین یا کسب سود به دلار را دنبال می‌کنند. در بازار ترید رمزارزها، افزایش ارزش USD برای نمونه کارها بسیار آسان است‌، اما افزایش ارزش Bitcoin دشوارتر در نظر گرفته می شود.
با خرید و فروش فعال و ترید رمزارزها، خطر از دست دادن رمزنگاری در بازار وجود دارد. از آنجا که قیمت رمزارزها بسیار ناپایدار است‌، غیر معمول نیست که بازرگانان به سرعت در معاملات رمزارزها ضرر کنند. به همین دلیل بسیاری از علاقه‌مندان به رمزنگاری فقط Bitcoin خود را نگهداری ‌می‌کنند.
اگرچه انواع مختلفی از رمزارزها وجود دارد‌، همه آنها دارای ویژگی مشترک استفاده از فناوری بلاکچین هستند. عدم تمرکز عملیات مالی از طریق رمزارزها، دارای چندین کارآیی نسبت به سیستم مالی سنتی است‌ که عبارتند از:

    -تقریبا تمام هزینه‌‌های سربار مربوط به بانک‌‌ها را کاهش ‌می‌دهد
    -معاملات کم هزینه‌ای که ‌می‌توانند در سطح بین‌المللی ارسال و دریافت شوند
    -تورم یا عرضه محدودی که در کد نوشته شده است.

 
آشنایی با ترید


مشتقات مالی مانند استراتژی‌های معاملاتی و وام‌ها را ‌می‌توان مستقیما بر روی بلاکچین‌‌های خاص رمزارزها، کدگذاری کرد و جایگزین نیاز به واسطه‌‌های مالی شد. بیت کوین، بزرگترین رمزارزی است که از آن به عنوان “طلای دیجیتال” نام برده ‌می‌شود. اساسا، بیت کوین کالایی است که به عنوان ذخیره ارزش استفاده ‌می‌شود. Ethereum دومین رمزارز با سقف بازار ۲۱۰ میلیارد دلار است. توسعه‌دهندگان ‌می‌توانند قراردادهای هوشمند را در بلاکچین Ethereum ایجاد کنند تا گزینه‌‌های غیر متمرکز برای عملکردهای بانکی سنتی مانند وام و ترید رمزارزها را ایجاد کنند.

این اسکریپت شامل تمامی امکانات اسکریپت صرافی ارز دیجیتال ستایش (کریپتوکارنسی ستایش) به علاوه خرید و فروش یا ترید رمز ارز ها و ارزهای دیجیتال توسط کاربران می باشد. تمامی رمز ارز ها و ارزهای دیجیتال از جمله موارد زیر پشتیبانی می شود که البته بیت کوین و اتریوم و همچنین تتر روی شبکه نود  (Bitcoin NOD API, Ethereum NOD API,...)قرار دارد:
بیت کوین
دوج کوین
لایت کوین
اتریوم
تتر برپایه اتریوم و ترون
ترون
ریپل
چین لینک
بیت کوین کش
یرن فایننس
آوه
استلار
ای او اس
کاردانو

جهت سفارش طراحی وب سایت و اپلیکیشن ترید یا تریدر رمز ارزها یا ارزهای دیجیتال (P2P) شرکت ستایش لطفا با شماره 09131057001 تماس بگیرید.

سخنی کوتاه با شما

تیم ستایش همواره در کنار مشتریان خود خواهد بود و با پشتیبانی و مشاوره خود آرامش را برای آنان به ارمغان خواهد آورد و مشتريان سود مستقيمی را از خدمات طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن اين تیم خواهند برد.

"فروش پایان کار نیست، آغاز یک تعهد است."


ادامه مطلب