طراحی و سفارش اپلیکیشن اندروید و IOS | طراحی پورتال و وب سایت لاراول، NodeJs، VueJs، Python

تور مجازی آنلاین

دسته: طراحی وب منتشر شده در 16 آذر 1393
نوشته شده توسط مدیر وب بازدید: 35097
Setayesh Virtual Tour

Setayesh Virtual Tour

اولین مجری تورهای مجازی آنلاین در اصفهان

تیم ستایش با افزودن کادری مجرب و متخصص در زمینه تورهای مجازی آنلاین به تیم با سابقه خود، ضمن بکارگیری از آخرین تکنولوژی ها، برای اولین بار در اصفهان به صورت حرفه ای اقدام به پیاده سازی تورهای مجازی آنلاین نموده است. لازم به ذکر است که علی رغم حجم زیاد این تورها توانسته ایم تا حد زیادی مشکل لود شدن آنها را حتی با مودم های Dial Up رفع کنیم و بهترین کیفیت عکس را با سریع ترین زمان بارگذاری ارائه دهیم. برای مشاهده نمونه آنلاین کلیک کنید.

تور مجازی نمونه ای شبیه سازی شده از محل شما می باشد که به صورت HD از هر طرف به صورت 360 درجه امکان نمایش آن نقطه مورد نظر را دارد. این تکنولوژی به شما این امکان را خواهد داد تا محل کار، کارخانه، هتل، استخر، شرکت، تأسیسات و به طور کل مکان خود را به صورت آنلاین و در هر نقطه ای از جهان به نمایش گذاشته و کیفیت کار خود را به مشتریان اعلام نمایید و اثبات کنید.

 تور مجازی چیست؟

تور مجازي به مجموعه اي از تصاوير , فايل هاي ويدئويي , تصاوير پانوراما (تصويري که از يک نقطه تمام يا بخشي از افق را پوشش مي دهد) , فايل هاي صوتي , اطلاعات متني و ... اتلاق مي شود که امکان آشنايي بيننده را با يک محيط و يا يک شي به صورت مجازي و بدونه حضور فيزيکي فراهم مي نمايد. هدف از ارائه تور مجازي از بين بردن محدوديت هاي زماني و مکاني است به طور مثال با استفاده از تور مجازي مي توان در يک بناي تاريخي پس از ويران شدن آن به گشت و گذار پرداخت و يا از نمايشگاهي که در کشوري ديگر و در زمان گذشته برگزار شده است ديدن نمود.

همه ما تاکنون به صفحه هاي وب بسيار ابتدايي که تعدادي تصوير کوچک از محيط به همراه يک پلان بر خورده ايم که به عنوان تور مجازي به بيننده ارائه مي شود. امروزه با توجه به رقابت شديد ارائه کنندگان خدمات در وب ديگر نمي توان انتظار داشت کاربران از چنين نمونه هايي استقبال نموده و از آنها استفاده کنند. يک تور مجازي مناسب بايد بتواند با کاربر تعامل داشته باشد (interaction) و بهترين اطلاعات را در اسرع وقت و با يک رابط کاربري گرافيکي متناظر با فضاي حقيقي در اختيار کاربران قرار دهد.

سخنی کوتاه با شما

تیم ستایش همواره در کنار مشتریان خود خواهد بود و با پشتیبانی و مشاوره خود آرامش را برای آنان به ارمغان خواهد آورد و مشتريان سود مستقيمی را از خدمات طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن اين تیم خواهند برد.

"فروش پایان کار نیست، آغاز یک تعهد است."


ادامه مطلب