طراحی بلاکچین اختصاصی

طراحی بلاکچین اختصاصی

طراحی بلاکچین اختصاصی چیست؟

فرآیند تولید و توسعه هر محصول سخت افزاری و نرم افزاری باید به مراحل کوچکتر تقسیم شود. این روش به تیم تولید کمک می کند تا مراحل مختلف را بهتر پردازش کند تا بهترین نتیجه را بگیرند. این فرایند در دنیای بلاک چین کمی پیچیده تر است. چرخه توسعه بلاک چین در واقع فرآیندی است که یک توسعه دهنده بلاک چین برای ایجاد آن طی می کند. بلاک چین یک سیستم نوآورانه برای ذخیره و انتقال اطلاعات از طریق زنجیره ای از بلوک های تراکنش است. مهمترین عملکرد بلاک چین، تمرکززدایی میباشد، زیرا هیچ پایگاه داده اصلی وجود ندارد. دومین اصل بلاک چین شفافیت تمامی عملیات است، زیرا تمامی بلاک ها دارای تمامی اطلاعات هستند و ایجاد کوچکترین تغییر در کل زنجیره بلوکی قابل مشاهده و ردیابی است. 

بلاکچین، زنجیره‌ای تغییرناپذیر و متوالی از داده‌های دسته‌بندی‌شده به نام بلاک است. بلاک‌ها می‌توانند شامل تراکنش‌ها، فایل‌ها یا هر گونه اطلاعات مورد نظر شما باشند. اما نکته مهم این است که با استفاده از هش‌ها به یکدیگر متصل شده‌اند.یکی از راه‌های سریع برای فهم کارکرد بلاکچین، ساخت بلاکچین با پایتون است. کمی تعجب‌برانگیز است، نه؟

چرا ساخت بلاکچین اختصاصی خود را به تیم ستایش بسپارید؟

توسعه برنامه ها و نرم افزارهای بلاک چین نیازمند توسعه دهندگانی است که نه تنها با زبان های برنامه نویسی مربوطه آشنا باشند، بلکه درک عمیق و صحیحی از اصول برنامه نویسی در زمینه رمزنگاری غیرمتمرکز و جامع داشته باشند. به عبارت دیگر، برنامه نویس بودن برای توسعه اپلیکیشن های بلاک چین کافی نیست، بلکه عملکرد بلاک چین ها نیز باید به طور کامل توسط تیم برنامه نویسی درک شود. در حال حاضر تیم ما مجموعه ای از برنامه نویسان بلاک چین، برنامه نویسان بک اند مسلط به جاوا، Solidity، Python و برنامه نویسان فرانت اند مسلط به زبان های React هستند که می توانند ایده های شما را در زمینه طراحی اپ غیر متمرکز (dapp) پیاده سازی کنند.

بلاک چین یک سیستم نوآورانه برای ذخیره و انتقال اطلاعات از طریق زنجیره ای از بلوک های تراکنش است. بلاک چین یک پایگاه داده است که به طور همزمان بر روی هزاران کامپیوتر (گره) اجرا می شود و همه آنها همیشه دارای به روزترین اطلاعات هستند. مهمترین عملکرد بلاک چین، تمرکززدایی است، زیرا «سرور اصلی» وجود ندارد. دومین اصل بلاک چین شفافیت تمامی عملیات است، زیرا تمامی بلاک ها دارای تمامی اطلاعات هستند و ایجاد کوچکترین تغییر در کل زنجیره بلوکی قابل مشاهده و ردیابی است. بلاک چین ابتدا برای ایجاد ارزهای دیجیتال پایه مورد استفاده قرار گرفت و بعداً توسط سیستم های بانکی مورد استفاده قرار گرفت. اما امروزه به زندگی روزمره ما نفوذ کرده است و از این بستر برای توسعه انواع وب سایت ها، برنامه ها و نرم افزارهای مبتنی بر فناوری استفاده می شود. اگر ایده ای برای راه اندازی کسب و کار در پلتفرم بلاک چین دارید، تیم ستایش مکانی برای کمک به شماست. ما یک پلتفرم بلاک چین آماده توسعه اپلیکیشن های مختلف داریم و تیم ما به زبان های برنامه نویسی مختلف برای توسعه اپلیکیشن های بلاک چین مهارت دارد.

طراحی بلاکچین اختصاصی توسط تیم ستایش با پانزده سال سابقه در حوزه برنامه نویسی و چهار سال سابقه تخصصی در حوزه بلاکچین و انواع طراحی سایت صرافی آنلاین پیشرو در ارائه خدمات در این زمینه می باشد 

سوالات متداول